Dag 6

Godmorgon!
En dag kvar till invägning och mätning!
Idag är det ett helt år sen jag flyttade hemifrån. Galet hur snabbt det har gått, men ändå känns det som så mycket längre! Kan vara för att jag lärt mig så mycket under den tiden jag har bott i eget.
Jag märkte rätt så snabbt att jag hade en talang för att laga god mat. Jag lärde mig hur lätt det egentligen är att bara plocka undan efter mig direkt(vilket min söta lilla pojkvän inte har lärt än). Hur skönt det är att komma hem till sitt egna lilla kyffe när man har varit borta. Ja, mycket har jag verkligen lärt mig under denna tiden och det finns väl så mycket mer att lära!
Ja, även idag så ska jag ut och promenera med wilma! Idag verkar det vara helt stilla och solen är framme. Då kanske det blir en extra lång runda! Fick stora blåsor på ena foten igår. Fick ju mina easytone av robin när jag fyllde år och nu är det andra rundan med blåsor. fick en blåsa under en gammal. Japp! Det gjorde ont! Får ha andra skor idag då.
Har även kommit på hur jag ska göra när jag gått ner till mitt första delmål! När jag har gått ner mina 5%(som är mitt första mål) så ska jag köpa mig något. Kan ju vara vad som egentligen.Typ en topp eller klänning. nåt i den stilen. Robin sa byxor, men ja har ju en del att gå ner, så då kommer jag bara kunna använda byxorna i en period och det känns ju synd. Har ju gamla kläder att komma i och bara det är ju kul! Men det är i alla fall min belöning. Att köpa mig något litet som puschar mig.
Nu ska jag ta och piggna till lite!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

Ett underbart mål att jobba efter är att unna sig en ansiktsbehandling eller något liknande som man kanske inte gör annars. Det ska jag göra! Eller en härlig fotbehandling! Mmmm, vad ska man nu välja... Tål att tänkas på. Kanske ett sånt där fiskspa! JA! Det går vi på när vi nått 5%, eller vad säger du sis?!

2012-01-31 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0