in your head.

Hej! It's been a while! Är inte säker på om jag kommer börja blogga igen. But il'l give it a try! Sitter just nu i soffan och glor. Funderar. Deppar. Sjukvården är usel alltså. för ca 2 två månader sen lämnade jag doktorn med en rynka i pannan. Dom sa att jag kanske hade någon sjukdom. Och att dom skulle ta mer precisa prover 2 månader senare. Hur tänker dom? Dom lämnar mig med ett besked om eventuell sjukdom i två MÅNADER! Jag har ju ingen aning om vad det skulle vara för sjukdom! Riktigt dåligt. Varför vill dom vänta 2 månader!? dom hade kunnat ta det veckan efter eller nåt. Jag kan knappt göra något mer och blir sakta men säkert bara sämre... Allt blir som en ond cirkel. Kan knappt jobba, umgås med kompisar, motionera. Vilket i sin tur leder till andra problem. Är så himla less på det. Jag är nyss fyllda 21 år! KOM IGEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0