Morning has broken. typ.

Godmorgon!
Här sitter jag och är täppt i näsan och innan i morse kunde jag inte andas heller.
Så det fick bli dubbel dos av inhalatorn.
Idag har jag faktist två saker på schemat!
Först ska jag ut och gå med Wilma, min kusins jättesöta hund!
Sen kl 3 ska jag på möte på ams!
Så idag har jag alltså att göra!:)
Skönt!
Det har gått jättebra med maten i helgen också. Har hela tiden över pp för jag hinner liksom inte äta upp det.
Men! Det kommer väl visa bra på vågen. Fast! Det kan även visa konstigt eftersom jag ska gå in i min "kvinnovecka" nu. Och då brukar man gå upp lite.
Men vi får se!
Har även gjort mått på min kropp för första gången! runt mage,rumpa,arm,bröst och lår.
Kan ju vara lite häftigt att se när det händer saker där och se hur mycket det var innan!
Men det ska bli jätteroligt att börja ut och gå lite med Wilma! Denna veckan ska jag gå ut med henne mån,tis och ons. Skönt med lite motion! Och jag får själv bestämma hur länge jag får gå med henne! Najs! Idag r det ju jättefint väder, så idag blir det nog en rätt så lång runda!
Nej, nu ska jag ta och gå. Ska fixa frukost till robin!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0