Oriflame

Idag la jag in min beställning på oriflame. Behövde en del själv. lite beställningsmaterial,kataloger,spatlar och massa sånt. och såklart saker till mig själv! och även en deo till robin!
Har velat bestlla denna hur länge som helst! Har hört på o-möten att den ska vara superbra! Så nu får vi se!=)


Behöver en ny deo och tänkte prova en av oriflames! får se om denna kan vara bra! Tycker att förpackningen ser så lyxig ut!



Och såklart, mina favoritkrämer! dessa är mot fet hy! Så bra!

Sen blev det lite fler saker! Men känner inte att jag behöver lägga in allt!

Nu ska jag ha en gittarlektion med robin!
Vi har bestämt att vi ska spendera mer tid tillsammans! Så då ville han lära sig gittar! Så nu jäklar!


Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0