Bloppis!

Ännu en bloppis med massa nytt!
bor ni längre ifrån pch inte har möjlighet att hämta sakerna, så går det att skicka och då betalar köparen frakten.
vill ni ha något, så kan ni antingen kommentera inlägget eller höra av er till mig på facebook.
Skynda fynda :)
Parafym dancing lady! aldrig använd! 50 kr
image description
klänningar stl. 40. använda en gång. 20 kr st
image description
Tender care caramel. underbar doft och underbar kräm!har även en i naturell. oöppnad. 40 kr st.
image description
SÅLD!
Scrub. aldrig använd. 50 kr
scrub. aldrig använd. 50 kr
Ansiktsmask.
aldrig använd. 30 kr
Tabletter som förbättrar hyn och tar bort spår efter rökning och yttre påverkan.
Oöppnad. 30 kr
Värmeskydd för håret. oöppnad. 50 kr
concealer. aldrig använd. 40 kr
ögonkräm. aldrig använd. 50 kr
body lotion.aldrig använda. 15 kr st. Den ljusgröna är såld!
liten väska. använd en gång. 40 kr.
deo. 20 kr st. aldrig använda. den gråa är såld!
handkräm och duschkräm. 30 kr för handkrämen och 20 kr för duschgel.oöppnade.
massageolja. har luktat på den. 20 kr.
body lotion. oöppnade. 25 kr st. milk&Honey är SÅLD!
body lotion(stor flaska). oöppnad. 40 kr.
leave in balsam. oöppnad. 30 kr. SÅLD!
skjorta i en härlig färg. provad 1 gång.stl 40. 50 kr.
klänning. stl 38. använd någon gång bara. 40 kr.
Tubtopp stl 40. provad. 50 kr.
Underbar klänning i väldigt skönt material. Använd 1 gång. stl.38. 100 kr.
Likadan klänning som den förra. stl 38. använd en gång. 100 kr.
klänning, aldrig använd!stl 40. 50 kr. SÅLD!
Klänning! Aldrig använd! stl 38. 100 kr

Kommentarer
Postat av: martina

Hej elin! Jag skulle gärna vilja ha plattången för 20:- Swedish Spa Gel Cream (bara den rosa) för 15:- och Body Lotion Milk&Honey för 25:- Jag står för hela frakten och materialet om du vill skicka det till Hässleholm! :) Skriv gärna till mig på FB. Kram!

2012-07-06 @ 07:59:17
Postat av: Nadia

Jag köper gärna dom två klänningarna längst upp om dom inte är sålda redan? :-D

2012-07-17 @ 13:18:03
Postat av: Nadia

Den blåa och den bruna klänningen för 20 kr styck :-) köper jag mer än gärna :-) kan ju höras över facebook :-)

2012-07-17 @ 14:21:10
Postat av: Linn Andersson

Hej, är lite nyfiken på massageoljan, vart är den köpt och finns det någon produktbeskrivning till den? Bor utanför Jönköping och är lite nyfiken på den:)

2012-09-08 @ 11:05:45
URL: http://alinns.blogg.se
Postat av: Nora

hej!

jag har hittat en del saker jag skulle vilja ha, men vart bor du?
asså vilken stad?
lycka till!!

2012-10-23 @ 18:14:37
URL: http://nollebloggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0