Did it!

Jadå!
vågen visade -0,8 idag!
Gud, vilken känsla!
Och detta kan jag nog säga att det är nog bara pga promenaderna. Och sen har jag ju även varit väldigt duktig med maten. Eller ja, haft svårt att äta(Men har ätit ändå) Men jag har inte ätit massa onödigt!
SÅ himla sönt!
Jag har även nått mitt första mål! Nämligen 5% av min vikt! Härligt!
Fick även sätta nytt mål och det fick bli 10% och där är jag när jag gått ner 4,1 kilo från nu.
Så sammanlagt har jag nu gått ner 4 kilo. riktigt skönt!
Och det börjar kännas att man har gått ner. Klder är lite lösare. Jag rynkar inte så på näsan när jag ser mig själv i spegeln.Knner mig snyggare.
I dag blir det ingen promenad(såvidare inte min brukare vill ut och gå) och i morgon blir det nog ingen heller.
Ska ta och prova en blus idag(som jag hade på lalandia och då satt det lite tajt) och se om den sitter bättre!
Sen vi var på lalandia(lite mer än 2 veckor sen) har jag faktist gått ner 1,4. så vi får se!
Nu ska jag piggna till. 13.45 ska jag jobba!
Så det blir att ta det lugnt innan jobb och även efter jobb! =)
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0