Doktorn

Hallå igen mina kära!
Idag ska jag jobba! mellan 13.45-17.00. Lite senare pass, men det är ett väldigt skönt pass.
Blir att titta på tv, dricka kaffe och käka hemmabakt! Konstigt att jag tycker om mitt jobb va? ;D
Satt just i telefon med medicinmottagningen. Ska ju dit i morgon för att ta alla mina prover. ÄNTLIGEN!
Lite nervöst är det, faktiskt. Ska ha med mig urinprov också......hm.....
Som tur är, så kör Robin mig dit, så jag slipper gå runt med ett rör med kiss. THANK GOD!
Och sen kommer Sara hämta mig där. Får se hur jag kommer vara efteråt. Brukar bli lite trött och dåsig och vill oftast bara sova när dom har tagit blod från mig. Men jag ska äta en bra frukost, så att jag inte blir svimfärdig i alla fall.
Sen ska vi förmodligen åka hem till mor sen då. Och äta mat. Gott!
Om 13 dagar kommer jag förhoppningsvis veta vad det är för fel på mig. Doktorn ska ringa mig då och berätta om proverna.
Kommer bli så skönt att äntligen få ett slut på detta.
Idag är så kallat en "dålig" dag.
Knne rmig yr och jäklig. Men jag vet att den bästa medicinen för det, är att kämpa sig igenom det, för morgondagen brukar vara en bra dag. Visst, morgondagen kommer förmodligen bli lite jobbig. men det är inga problem. Har varit med om värre.
Nej, nu ska jag chilla lite och sen ska jag ut med söta lilla wilma!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Positivitetspolisen...

Elin, Elin, Elin... Varför tycker du att morgondagen blir jobbig... HUR kan du veta det?! Det blr en baggis vet du väl! Varför ska du gå och oroa dig över något du inte vet? Blir det jobbigt så ta det då, inte nu... Det är säkert inte värt att gå och må dåligt över en hel dag INNAN du är där... SKÄRPNING ELIN!!! Positivitet is the shit!!



Kramar från positiva bigsis! :D

2012-03-06 @ 10:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0