`ello!

Godmorgon!
Tisdag idag då!
Betyder att morgondagen betyder vägningsdag!
Ihhh!
Jag tror och hoppas med allt jag har att jag har gått ner!
Har rört mig rätt mycket ändå den senaste veckan!
igår var jag ute på en långpromenad i solskenet. riktigt mysigt!
Var nere på oriflamesalongen och hämtade ut lite saker eftersom jag hade 200 kr i produkter att hämta ut där.
Så det blev lite rengöringsprodukter och 2 paketer med rökelse, eftersom dom var slut.
Jaha, och helgen då?
Hade lite fest är hemma i fredags innan vi drog ut till kings. Blev även en lugn efterfest här. Och Sarah sov över!
Tycker så mycket om när hon kommer hit och bestämmer i samma sekund att hon sover över. Så skönt när hon är här!
I lördags gick jag och Robin ner i stan och handlade present och sen handlade vi mat. Robin lagade lasangette och så tittade vi på gladiatorerna!
Riktigt mysigt.
I söndags var vi hemma hos min gudmor och åt god mat och pratade. Så himla god mat! Lax med mosad potatis och hemmagjord hollandaissås och romsås. MUMS!
Senare gick vi hem och tittade på big brother och så.
Och igår åkte vi hem till mor när robin hade slutat jobba. Där åt vi god fiskgryta och sen gick vi upp och tittade på film och åt vindruvor och annat gott! Vi såg tower heist! Sjukt bra film!
Robin blir så himla exalterad. När vi var på väg hem sa han att det var så himla kul och mysigt att bara umgås med mor. Han älskar ju far också, men att det var mysigt när det bara var mor. Så han vill att vi ska åka dit i morgon igen. Får se hur det blir, men jag tror nog att det händer.
Så mor, Vad ska vi äta i morgon? :)
Hehe!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0