Free falling

God morgon!
Fick inte det roligaste beskedet igår.
Doktorn sa att jag hade en liten inflammation i kroppen och att dom inte kan sätta fingret på vad det är som händer.
Läckte även äggvita, så nu ska en njurläkare kopplas in.
Och dom tror att jag har en inflammatorisk sjukdom.
Och jag som trodde att jag skulle få ett slut. Ack så fel jag hade. Nya prover om 3 månader.
Men jag ska försöka få dom att göra det tidigare.
Hon sa att jag skulle försöka leva mitt vanliga liv. Och att det inte kunde vara kul att få reda på som 21-åring att man kanske har en inflammatorisk sjukdom.
Eh, jo tack!
Det är verkligen inte så lätt att leva ett "normalt" liv när man inte har någon energi. När man jämt är trött och slö och vill verkligen bara sova.
Energin jag hade innan var ju helt sjuk. Jag orkade sinnessjukt mycket! jag sprang och studsade och hade alltid ett leende på läpparna och höll fullt ös ända tills det var dags för sängen.
Nu går jag runt, trött och grå och känner att man bara vill sova.
Blev så himla ledsen igår. Inte pga vad dom hittade, utan pga all jäkla väntan. Jag ville ju komma igång nu! Jobba och vara pigg och glad till sommaren. Men ja..
Känns bara som om jag inte kommer få ett slut på detta någon gång snart.
Och bara det är fruktansvärt utmattande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0