long day

Godmorgon! Gårdagens besök hos tandläkaren gick jättebra. Jag r ju sådan att jag tror alltid det värsta. Trodde ju att jag hade 3-4 hål och att allting skulle bli superdyrt! Men icke. Hade två ytliga hål, men det var inget som dom behövde fixa nu. Sen sa dom att jag hade superfina tänder och att jag hade jättebra munhygien. Tänderna var även väldigt fina. Och så skulle jag ha sån där frisktandvård(och där trodde jag ju såklart innan att jag skulle hamna i den dyraste gruppen) Men jag hamnade i den bästa och billigaste gruppen. Så jag gick i från tandläkaren med ett stort smile och en glad plånbok! =)
I tisdags var ju jag och robin hos tatueraren. Robin fick äntligen sin minnestatuering gjord! Den blev större än vad jag tänkt mig, men riktigt snygg! Och den blev inte så dyr. 3,500 kr. Inte så farligt om jag får säga det själv. Vi hade satsat på 4-5000. Så då blev det också en glad plånbok.
Sen åkte vi till syster yster och åt god mat och satt och snackade. Så himla mysigt att kunna göra så mitt i veckan. Är ju en bit att köra, men det är lätt värt det! Ja, och idag ska jag ta och sortera upp tvätt och sticka ner till ams för ett möte.
Och så ska jag skicka sms till alla som beställt oriflame!
Har inte gjort det än eftersom jag har haft fullt upp hela tiden!
Men i morgon verkar det som om jag är helt ledig. Skulle dock vilja ha in ett jobbpass, men det får vi se om dom hör av sig om det =)
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

Och det är alltid lika mysigt att få besök av er! Det uppskattar vi jättemycket!



Kram!

2012-03-01 @ 08:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0