Lördag!

Godmorgon!
Lördag idag och jag sitter för ovanligheternas skull ensam här hemma.
Robin är i väg på innebandyturnering med sitt jobb i malmö nämligen.
Lite mysigt ändå att sitta här hemma en lördag.
De senaste dagarna har varit väldigt mycket upp och ner.
Sjukhus,provtagning,blivit lite rädd, varit på promenad, hjälpt mor och slutligen haft feber.
Så det har faktist varit en väldigt lång vecka. de två senaste dagarna känns som 2 veckor. Helt sjukt.
Senare idag(när robin kommit hem) så styr vi kosan hem till mor och far. Där ska vi äta gott och umgås med familjen =)
Så vad ska man göra idag? Har redan hunnit fixa lite med oriflame och beställt hem en klänning som jag hade tänkt strosa runt i på kretas gator i sommar.
beställde den i 1-2 storlekar mindre som ett mål. vill ni se den?
Det ska ni få!
Här har ni den!
Helt underbar! Älskar spetsklänningar!
I julas hade jag ju en röd,underbar spetsklnning! Undrar hur den sitter nu efter att några kilo har trillat av mig?
Men den ska jag i alla fall ha och så bara ben under. så skönt!
Har även lyckats gå ner lite till sen i onsdags, vilket jag aldrig skulle tro. Vägde mindre idag(med kläder och allt) än vad jag gjorde i onsdags utan kläder.
Blev lite smått förvånad, då jag har haft lite svårt att hålla mig inom ramarna vad gäller pp.
Men har förmodligen lyckats ändå ser det ut som. Riktigt skönt.
Nej, nu ska jag sortera upp tvätt och äta frukost!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0