Mars!

Rätt så sjukt egentligen att vi redan är inne i mars månad! Nu är det inte långt kvar till sommaren. Jag har lite ångest över att få jobba helger. Dagar går superbra, alltså mån-fre. Det har jag inga problem med. Men just att jobba helger. Det känns så värdelöst. Men vi får se hur det blir. Det brukar gå att fixa! Jag brukar alltid ha fullt upp på helgerna! Kan ju jobba någon helg eftersom oftast är det bara 7-12 typ, så så farligt är det kanske inte. Märker ni hur jag försöker vända allt till det positiva?;) det är rätt skönt att man kan vara så. Så botar man lite ångest. Hehe!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

Positivity is the shit! Bra syrran! ;)

2012-03-01 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0