Monday!

Morrn!
Igår slängde jag in oriflamebeställningen!
Jag har ju en del förmåner med att sälja.
Har ju för det första 20% på vad alla handlar eller vad jag själv handlar. MEN! Sen har jag ven jobbat upp mig så mycket, så om jag kommer upp i 2000, så får jag 30% rabatt.
Under denna beställningen kom jag upp i ca 1400, så jag hade ca 600 innan jag kom upp i 2000. Då är det ju så, att jag tänkte att då kan jag ju beställa upp till 2000, så får jag allt gratis(eftersom jag hade tjänat 600 om jag hade kommit upp i 2000).
Så det blev en del saker ändå!
Sen blev det även fler saker. Bla ett välkomstpaket till robin med massa roliga saker!
Det är verkligen en sån himla lyx att kunna ha det såhär. Bara beställa hem och prova och i princip inte behöva betala någoting! Verkligen helt underbart! Ska prova på serum, ska bli spännande.
Nej, jag älskar verkligen oriflame! Underbara saker och verkligen prisvärda! Så glad att jag började sälja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0