Mor.

Min mor. världens bästa mor.
Hon har alltid varit där för mig.
Hon har lärt mig så mycket olika saker här i livet.
När jag var liten, så var jag alltid fars tös. Men det ändrades. Jag tror jag var 10 år gammal när det hände.
Min mamma blev sjuk. Fick den där räliga cancern. Tänker kanske inte ta upp allt, men jag var med hela tiden, jag var med när hon fick reda på det, var under hela tillfriskningstiden. Då min far jobbade mycket och min bror var mycket instängd på sitt rum.
Min mor är frisk nu, men ibland har hon oturen med sig lite fööööör mycket.
som när hon skulle tvätta av brödskäraren och skär sig i fingern vilket senare ledde till blodförgiftning.
När hon skulle sträcka sig in i diskmaskinen och råkar skära upp handleden på en ordentlig kniv som stod på fel håll.
Det var blod överallt!
Ja, hon har ju varit med om mycket mer. I går trillade hon på jobbet och slog sig ordentligt, så idag är hon hos doktorn och blir kollad.
Men hon är verkligen fantastisk min mor. Hon är med om så mycket skit, men ändå klarar hon sig ur allt.
Hur hon gör, har jag ingen aning om.
Hon är verkligen världens bästa mor.
Till och med Robin säger att han verkligen älskar henne som en mor. Hon är hans extramamma. Han frågar både mor och far om råd och han vill bli så insatt i familjen som möjligt.
Mor, lilla mor. Vem är väl som du? Ingen i heeeeeeeeeeela världen!
men nu ska jag piggna till lite. Är så himla trött, så tänkte sitta i solen lite.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0