Moving on

Godmorgon!
Vilken berg och dalbana det var igår!
Dagen började bra, sen dåligt, sen skulle jag jobba. kommer till lokalen och kommer inte in för att dom bytat kod eller något, och inte sagt något till mig. ringe på ringklockan, men eftersom vädret var så fint, så satt väl alla på balkongen. Blir rätt stressad och tänker "Hur fan ska jag göra?!"
Sätter mig på cykeln och cyklar snabbt som satan till brukaren. Kommer in och kan jobba ändå.(tack och lov)
men fy vilken stress det var!
Och blev riktigt irriterad över att dom inte hade sagt något till mig.
När jag väl slutat jobba, så var det hem om och sen vidare och handla.
på väg mot affären ringer simon och vill bjuda oss på tacos!
Så efter handlingen, så blev det Simon.
När vi väl kom hem, så var det bums i säng och jag somnade väldigt snabbt.
Fick dock höra att grannarna vägg i vägg var vänner igen (If you know what i mean!)
Jag kan säga såhär, att kommer detta fortsätta såhär så kommer jag antingen flytta, eller så får vi försöka flytta in vårt sovrum i gästrummet, så vi bytar plats. För jag kommer verkligeninte palla det. Var så glad att vi skulle slippa sånt när vi flyttade till denna lägenheten, men nu har det flyttat in nya,yngre grannar som inte verkar ha respekt för dom som bor i samma hus. Hatar sånt.
Well well, vi får helt enkelt se hur det artar sig!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0