Oriflame

Nu har jag lagt in min order till oriflame!
Helt sjukt hur kul jag tycker det är!
Nu de senaste tre katalogerna har dom haft välkomsterbjudanen till ett reducerat pris till även oss som har sålt ett tag! (har väl sålt i ett år nu)
Och jag har köpt alla 3!
Det två första köpte jag till robin. De såg ut såhär!
Så himla mycket saker!
Och sen köpte jag faktist det sista till mig själv.
SÅ mycket fint!
Och sen får man även saker om man säljer för 1000 kr. Då får man alltid något som är helt nytt i nästa katalog!
Denna gången fick man 2 deos.
Annars köpte jag själv det vanliga. Mina vanliga ansiktsprodukter och så :)
Och nu är där även en "tävling" eller utmaning skulle väl jag säga.
Det finns 3 olika steg i tre olika perioder(kataloger)där man ska komma upp i en viss summa.
Jag satsar på den andra, där jag ska få sålt för 2000.
Vad händer då om jag håller detta i tre perioder?
Jo, jag får välja 3 valfria saker som ska komma i nästa katalog som är helt nya!
Plus att jag får extra kataloger.
Kommer bli så himla kul!
Ojojoj vad kul det ska bli att kunna välja vad man vill! Och så får vi hoppas att det kommer mycket nytt och roligt som man kan välja ;D
Jag älskar verkligen oriflame! Så lyxigt och så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0