The week

Godmorgon!
Nu är det ett tag sen jag skrev sist!
Ska uppdatera er om vad som hänt sen lördags!
Lördagen flöt på lugnt. Vi gjorde inget speciellt. Såg den nya underworld. riktigt bra!
Söndagen var supermysig!
Vi åkte hem till mor och far vid lunchtid och bara var där. Robin hjälpte dom med någon elsak och jag sprang mest runt på gården och var lycklig! Älskar verkligen att vara hemma på gården när solen är framme. Tvättade en maskin tvätt och hängde ut den.
Sen mot eftermiddagen kom dennis och anna och det var verkligen supertrevligt!
Vi åt middag och sen blev det våfflor. jag åt en för det är vad jag pallar och robin åt väl 5-7 stycken. Helt sinnes. Han är den som är minst och smalast i vår familj, men han är även den som äter allra mest.
Sjukt!

Igår var jag med Annelie och allis i stan. Vi åt lunch på espresso house. mumma!
Hittade massa saker som jag definitivt ville ha, men nej, måste vänta tills jag gått ner mer.
I morgon är det dags för vägning igen.
Sist gick jag ju bara ner 1 hg. Visst, det är på rätt håll, men jag vill ha fart på viktnedgången. Så det får bli en lite längre promenad med wilma idag(om hon inte haltar) vid lunch och sen en till promenad i slingan med robin när han slutat.
Sen ska det storhandlas(fick lönen idag ju), så jag ska kolla över vad som behöver handlas hem och kolla in lite nya recept och så.
Hade även tänkt städa idag. Sortera lite i garderober och så.
Ska försöka få en så effektiv dag som möjligt idag!
Så, nu måste jag börja!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0