Trist

Idag känner jag verkligen hur min kropp sviker mig. Trött, huvudvärk och ingen aptit för fem öre.

Hatar såna här dagar. Började känna det redan igår innan vi åkte hem till mor och far. Tröttheten är nog det som är värst.

Jobbade igår, vilket var helt underbart! Fick prata med kollegor som jag hade saknat och det bästa är att man verkligen känner att man gör skillnad. Att man är viktig och betyder något. Det är en underbar känsla. Sen hur jag mår när jag väl kommit hem igen är faktist värt det. För jag är så glad att jag åstadkommit något.

Idag ska Robin iväg och spela fotbollsmatch, så jag stannar hemma och försöker piggna till och hade tänkt dammsuga lite och torka av här hemma. Helt enkelt få det snyggt här hemma. Sen har vi ingenting idag. Ska bara ta det lugnt och ägna oss åt varandra. Så skönt!

Nu ska jag sätta igång en film!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0