Underbart!

Hej igen!
Gick upp jättetidigt idag och lagade kaffe till mig och Robin och sen skulle jag smörja in hans tattoo.
När jag springer runt i lägenheten och letar klder, så ser jag att robin tittar på mig väldigt mycket.
Så till slut frågar jag vad det är.
" Du ser verkligen smalare ut"
Jaha? Tack, det var ju skitnajs ju!
Så då tänkte jag att jag skulle väga mig.
Har ju berättat om mitt golv innan, att man måste verkligen ha vågen på samma plats alltid. Först trodde jag att jag hade den på rätt plats, men när vågen visade -5 kg, så tänkte jag att njae, inte på 2 dagar.
Och då såg jag att vågen var lite flyttad. Så jag flyttade den och vägde mig igen. Och ja, vi kan ju säga som såhär, Jag är definitivt på rätt spår igen. Har gått ner det jag gick upp efter helgen och även gått ner lite till. Jag ska ju inte väga mig igen förrän på onsdag. Detta var bara för skojs skull. Vill ju inte fastna i de sjuka vanorna igen då jag väger mig för minsta lilla och slutar med att äta. Usch nej. men detta var bara för skojs skull. För att robin sa att jag såg smalare ut.
Känns skönt!
Har ju varit i rätt så full gång hela denna veckan. Och jag har druckit fruktansvärt mycket! Det är verkligen superviktigt! Så glöm aldrig att dricka heeeela tiden. när du vaknat, innan mat,under tiden du äter, efter mat. Ja, alltid nästan. Ska ju inte dricka tills man mår illa. Men saken är den, att om du dricker mycket, och försöker gå ner i vikt, så kommer du i princip kissa ut fettet. och allting funkar mycket bättre. Tarmar och ja, hela kroppen.
Men nu ska jag sitta i soffan och vakna till lite till.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0