Wake up!

Godmorgon!
Börjar detta inlägget med en fin kommentar från gunnel!

Gunnel Nilsson Du är en fantastisk tjej Elin Bumbibjörnen Nilsson! Alla borde läsa din blogg, man blir ju så glad av den enerig du trots allt har. Jag är glad att du är en av mina Oriflametjejer. Hoppas vi ses på Oriflamesalongen på torsdag, o du, vill någon av dina vänner hänga på så är det bara att höra av sig. Kram till dej.


Blir man glad, eller blir man glad!? :D

Igår blev jag jättekonstig och började få ont i nacken. Tog tempen(då jag alltid får värk i nacken när jag har feber) och jadå. Feber igen.

Sov i 2-3 timmar och vaknade senare och var pigg och glad igen.
Någon timme senare kom robin hem och då stack vi ut till slingan och promenerade i en timme! Så himla skönt!
Vi har sagt att om det är fint idag igen när han slutat, så ska vi sticka ut igen!
Jag kan verkligen säga att en sån sak ger viktnedgången en ordentlig skjuts!

Plus att promenader gör så himla gott annars också.
Vi höll ett riktigt bra tempo. När vi började så var vi trötta och sega, men efter ett tag så gick det riktigt bra. Vi fick ordentligt med energi bägge två. Vi pratade ordentligt ( jag brukar ha lite svårt för att prata om känslor och när saker är fel, men inte när vi promenerar) och skrattade och hade kul!

Helt underbart! Hoppas verkligen på lika fint väder idag!

Robin kommer varkens hem på frukost eller lunch idag, så idag kan jag göra allt i min egen takt och när jag känner för det. skönt!

I morgon ska denna tjejen jobba! Och idag ska jag ut med lilla söta Wilma!
Tänkte även läsa lite idag. Har varit så sugen på det nu hur länge som helst!

Nej, nu är det väl snart dags för frukost!
Fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0