What to do today?

Hej igen!

Funderar lite på vad jag ska göra idag. Jag ska fixa lite här hemma. Gå igenom skåp och garderober. Men sen hade jag även tänkt träna lite framför tv:n. Har ju både dance central och finess envolved. Och man får riktigt bra med motion på båda. Helgen har väl varit sådär. Var dålig i fredagskväll med feber och väldigt ont i magen. Lördagen började bra, men på eftermiddagen började jag bli dålig och väl hemma hos mor och far var jag verkligen jättedålig. Har börjat få ont i magen så fort jag får något i den. Men äta bör man, så jag får ta det helt enkelt. Har haft det såhär innan också, men så ont som jag hade i lördags har jag inte haft på vääääldigt länge. Gårdagen var också lite jobbig. Far kom hit och hämtade oss( vi hade bilen på gråstorp eftersom det var först meningen att vi skulle sova över, men eftersom jag blev så dålig, så fick vi skjuts hem på natten av min bror) så åt vi frukost där. Sen klippte jag Robin och sen åkte vi hem. Började få magont igen så när vi kom hem, satte vi oss i soffan och tog det lugnt. Jag somnar och vaknar 2-3 timmar senare.blev ingen lunch, utan jag åt lite middag på kvällen istället. Det onda i magen gjorde sig påmind, men jag fick försöka bortse från det.

Idag är det bara en vecka kvar tills doktorn ringer och berättar hur det gick med proverna jag var och tog i onsdags. Ska bli skönt att få veta.
Hoppas på bra resultat. Men ja, jag är ju inte så bra. Går mycket upp och ner. Men idag känner jag mig hyfsat bra, så jag får passa på att göra saker då.


Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0