5 dagar kvar

Godmorgon!
Idag har jag och Robin varit ihop i 2 år och 3 månader =)
Och det är endast 5 dagar kvar tills vi får lägenheten!
Vägde mig idag. börjar gå mot rätt håll igen. -0.4! är ju fortfarande i mensvecka, så kommer nog gå ner mycket tills nästa vecka! undrar egentligen hur det blir nästa vecka. Då kommer ju jag bo i köpingebro. Får ju försöka komma ihåg att väga mig. Annars får det bli någon dag efter..
Har precis pratat med annika, samordnare där jag ska jobba idag. Har inte sovit inatt för att jag har haft så svårt att andas och har haft så himla ont!
Så skulle höra om det var något krävande på jobbet idag, men det var det inte. Hon skulle fixa det till mig. Så snäll. världens bästa jobb! =)
Så det blir jobb idag i alla fall.
Fick hem mina saker igår från ginos! :) Alla mina hårsaker! Najs!
Annars händer väl inte så mycket. Går och småpackar om dagarna. men vi har kommit så pass långt nu att man nästan får leta efter något att packa ner. använder ju fortfarande en del saker.
Men i helgen åker nog det mesta ner...
Men! Nu ska jag ta och äta lite frulle!
fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0