A brand new start

Hej! 
Har haft ett rejält uppehåll i bloggen. Ja, i mitt egna liv också. Det har varit mycket med sjukdomar osv...
Har dock förlovat mig med min sambo sen jag skrev sist!
Underbart!
Nu har jag och Robin börjat på något nytt! jag har inte måttbra psykist eller fysiskt på hur länge som helst och robin likaså. och jag har länge velat gå ner i vikt och robin har länge velat ha större muskler.
Så fick jag ett tips av min kära syster. 
Paleo!
Paleo går iprincip ut på att man ska äta som en jägare. det ska vara mycket protein och inga kolhydrater. Men! Det finns många recept så att du kan göra liknande saker fast utan kolhydrater. Detta är för att rena kroppen och äta rena saker. Självklart får man äta mycket bär, grönsaker och frukt och där igenom får du lite kolhydrater, men som potatis,pasta osv ska du helst inte få i dig.
 
Så igår åkte jag och robin till go och gla i tommelilla för att väga in oss. Då mätte man massa olika saker. Som fettmassa,muskelmassa osv. till och med i varje kroppsdel. riktigt fräckt.
Så om en månad ska vi in igen och kolla resultaten efter att ha ätit strikt paleo i en månad. Detta kommer bli spännande!
 
Här kommer jag väl lägga in lite recept och vad jag äter om dagarna och hur jag förändras. Det kommer komma in före(Puh) och efterbilder, hur vikten har påverkats, hur vi har påverkats och hur måtten har påverkats!
 
Nu kör vi!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0